Veel gestelde vragen

Hieronder vind u de antwoorden op de meeste gestelde vragen die wij binnen krijgen.

Nee, wij maken helemaal geen gebruik van gelatine maar van een ander bindingsmiddel.
Ja natuurlijk, geef dit wel goed door!
Als dit door ons gebeurd verrekenen we de kosten en wordt er een oplossing gezocht, als de taart buiten de zaak valt is de taart niet meer verzekerd wel rekenen we extra voor een ander alternatief.
U kunt altijd een klacht indienen, mogelijk wordt dit direct voor u aangepast. Wij geven geen geld terug maar een tegoedbon! Alleen als de taart dan heel terug wordt gebracht dus niet ervan gegeten!
We zitten op thuisbezorgd en ubereats daar is het mogelijk om producten uit onze menukaart te bestellen.
Ja alles wat wij verkopen is HALAL.
Het liefst 3 dagen van tevoren.
Ja dat is mogelijk, neem gerust contact met ons op en we helpen je verder.
Ja dat kan, aan beide kanten van de weg zijn er parkeerplekken.
Je kan je cv en motivatie naar ons email toemailen.
Op al onze social media paginas, klik op de icoontjes en je komt terecht op de pagina’s.
Dat is mogelijk, wij zijn makkelijk te bereiken met de tram en metro. Halte LEUVENHAVEN.
Wij vragen altijd 50% van het gehele bedrag.
Ja dat is mogelijk.
Wij bakken maken op dezelfde dag alles !